Forum de Calatorie si Fotografie
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

In jos
avatar
FrateanRazvan
Membru Distins
Membru Distins
Posts : 27
Points : 41
Join date : 23/10/2013

Primii "pasi" in fotografie. Empty Primii "pasi" in fotografie.

Dum Oct 27, 2013 8:44 am
Incepem prin a ma prezenta, numele meu este Fratean Razvan Alexandru sunt din Deva si tocmai ce mi-am descoperit un nou hobby o pasiune ar spune altii, aceasta fiind fotografia cu tot ce cuprinde ea, portrete/studio/weddings/fashion/wild-life etc.
Avand in vedere ca sunt incepator in tainele fotografiei voi adauga cateva fotografii pe care as dori impreuna cu voi sa le discutam si desigur sa vedem ce au bun in compozitie si ce nu este ok sa folosim in compozitia unei fotografii de tip natura in cazul de fata.
Fotografiile sunt realizate cu o camera de tip bridge un Samsung wb100 de 16mpx cu format jpeg ulterior editate in lightroom unde desemenea sunt incepator.
Fotografia numarul 1:Primii "pasi" in fotografie. 10364064283_3f8414ab1d_z
Fotografie numarul 2:Primii "pasi" in fotografie. 10423720936_e700b21445_z
Fotografie numarul 3:Primii "pasi" in fotografie. 10422895004_7247a1f0bf_z
Fotografie numarul 4:Primii "pasi" in fotografie. 10423199496_5d02fbbdca_z

In cazul in care nu se pot afisa fotografiile intrucat m-am chinui o gramada sa incerc sa le atasez puteti da click pe linkuri pana voi reface eroare in caz ca aceasta apare, dupa vizionarea acestora astept pareri pro/contra legate de compozitie de poza in sine de editare etc :d.
lucib
lucib
Membru Distins
Membru Distins
Posts : 565
Points : 1271
Join date : 17/02/2013
Location : Cluj, RO
http://fotografiecluj.blogspot.ro

Primii "pasi" in fotografie. Empty Re: Primii "pasi" in fotografie.

Dum Oct 27, 2013 2:13 pm
Salutare și bine ai venit pe forum Smile. Am corectat eu tag-urile IMG din postarea ta, astfel încât să vedem direct imaginile.